Якщо у вашого автомобіля зламався глушник або резонатор, і ви здаєте його на ремонт у маловідоме для вас СТО, то є обов’язкове правило – обов’язковий огляд автомобіля знизу і надання старих деталей, що вийшли з ладу. Це саме стосується і під час ремонту підвіски. Є кілька способів обману клієнтів, які іноді застосовують на недобросовісних станціях техобслуговування.
Варто вказати 3 з них, які найчастіше практикуються:
- Видалення робочого каталізатора – вам потрібно було замінити глушник або резонатор, і вам зробили всі роботи, але попутно вирізали дорогий робочий каталізатор, щоб потім продати його дорого на ринку автозапчастин. Під час приймання машини на СТО попросіть автомеханіка підняти його для огляду, і обов’язково зверніть увагу чи немає свіжих зварних швів або фарби в районі каталізатора.
- Куплені вами деталі підвіски не встановлюються, а ставляться вживані відновлені, а ваші нові СТО продає іншим клієнтам. На жаль, важко простежити за таким видом обману. Тут варто користуватися послугами тільки перевірених станцій і людей, яким ви можете довіряти.
- Під час діагностики вам вказують на проблеми та необхідність заміни деталі, беруть машину на ремонт, виставляють рахунок, але нічого не роблять, тому що ваша підвіска робоча і має ще суттєвий експлуатаційний ресурс. Обов’язково вимагайте, щоб вам показали ваші зламані демонтовані деталі, а також точно вказали в чому проблема поломки, і навіщо їх було міняти.
Варто сподіватися, що ви не потрапите в одну з таких ситуацій. І при здачі ваш автомобіля в ремонт, ви його довірите чесним і професійним автомеханікам.