На що обов’язково потрібно звертати увагу власникам авто, які лагодили вихлопну систему або підвіску на СТО – 3 способи обману клієнтів

Новини

777_3Якщо у вашого автомобіля зламався глушник або резонатор, і ви здаєте його на ремонт у маловідоме для вас СТО, то є обов’язкове правило – обов’язковий огляд автомобіля знизу і надання старих деталей, що вийшли з ладу. Це саме стосується і під час ремонту підвіски. Є кілька способів обману клієнтів, які іноді застосовують на недобросовісних станціях техобслуговування.

Варто вказати 3 з них, які найчастіше практикуються:

  1. Видалення робочого каталізатора – вам потрібно було замінити глушник або резонатор, і вам зробили всі роботи, але попутно вирізали дорогий робочий каталізатор, щоб потім продати його дорого на ринку автозапчастин. Під час приймання машини на СТО попросіть автомеханіка підняти його для огляду, і обов’язково зверніть увагу чи немає свіжих зварних швів або фарби в районі каталізатора.
  2. Куплені вами деталі підвіски не встановлюються, а ставляться вживані відновлені, а ваші нові СТО продає іншим клієнтам. На жаль, важко простежити за таким видом обману. Тут варто користуватися послугами тільки перевірених станцій і людей, яким ви можете довіряти.
  3. Під час діагностики вам вказують на проблеми та необхідність заміни деталі, беруть машину на ремонт, виставляють рахунок, але нічого не роблять, тому що ваша підвіска робоча і має ще суттєвий експлуатаційний ресурс. Обов’язково вимагайте, щоб вам показали ваші зламані демонтовані деталі, а також точно вказали в чому проблема поломки, і навіщо їх було міняти.

Варто сподіватися, що ви не потрапите в одну з таких ситуацій. І при здачі ваш автомобіля в ремонт, ви його довірите чесним і професійним автомеханікам.

Оцініть автора
АвтоПодбор
Додати коментар