Кризова ситуація на паливному ринку в нашій країні призвела до того, що було фактично скасовано стандарт Євро-5, а замість нього було дозволено стандарт Євро-4 і навіть Євро-3. Це призвело до того, що ринок пального став заповнюватися низькоякісними підробками, які загрожують небезпекою не тільки для двигуна і автомобіля, а також навколишнього середовища, а й водіям.
Якщо великі трейдери ще намагаються стабілізувати ситуацію і підтримувати рівень якості, то дрібні мережі та невеликі фірми відверто продають підробки, виготовлені з грубими порушеннями стандартів якості. Експерти виявили у великій кількості та на багатьох АЗС по країні бензин, що не відповідає нормам за октановим числом, вмістом сірки та бензолу. Це призводить до великих прибутків для шахраїв, за рахунок коштів власників транспортних засобів, їхнього здоров’я та зменшення моторесурсу двигунів у машин.
Результати своїх досліджень в Інституті споживчих експертиз з цієї теми так прокоментували експерти: «Результати дослідження наштовхують на цілком очевидні висновки. У той час, поки лідери ринку по всіх закутках Європи контрактують обсяги нормального палива, «бодяжники» користуються складною ситуацією і заробляють надприбутки на нашому здоров’ї та бюджетах автомобілістів. При цьому вже навіть не намагаються дотримуватися хоч якихось правил».